Shark Tank a l'MBA de la URV - 26 i 28 de novembre de 2018

La realització d'un projecte empresarial mentre es cursa el programa és un dels trets diferencials de l'MBA de la URV. Per als estudiants de la 22a edició, ha arribat l'hora de presentar i defensar els seus projectes davant el tribunal avaluador.

El tribunal avaluador està format per cinc professionals de l'empresa que no formen part del claustre de professors de l'MBA. Aquests professionals no saben res sobre els projectes ni els estudiants. Al més pur estil Shark Tank, el programa televisiu sobre emprenedors que cerquen finançament d'un grup d'inversors, els estudiants de la 22a edició presentaran els seus projectes (màxim 20 minuts) i després contestaran les preguntes que els formularan els membres del tribunal (màxim 25 minuts). Esperem que les presentacions siguin efectives i les respostes convincents.

Tant la presentació oral com la defensa són públiques, es a dir, qualsevol persona pot formar part de l'audiència. Sense cap dubte, una gran oportunitat per aprendre els uns dels altres.

Lloc: Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) de la Fundació URV Av. Països Catalans, 18 (Campus Sescelades, edifici S2) 43007 Tarragona

Dilluns, 26 de novembre de 2018

17.00 - BY-ONCE
Comercialització de capses d'experiències culinàries i gastronòmiques, per a celebracions a casa centrades en un dinar o sopar gourmet.

18.00 - Cam-Shift
Producte nou i d'alta tecnologia que faciliti la conducció basada en la millora ergonòmica del motociclisme.

19.00 - Fast Good
Restaurant, amb perspectives d'expansió en forma de cadena, ja sigui en propietat, franquícia o sistema mixt (disposar de locals en propietat i altres en franquícia), al qual s'ofereix menjar ràpid i saludable, essent aquest últim un dels factors de diferenciació amb la competència.

20.15 - Fly & Change
Servei integral a dones per a facilitar el procés (tràmits, clíniques, estada i oci) en tractaments de reproducció assistida. Garantint un servei d'alta qualitat i exclusiu, proporcionant a més experiències úniques al nostre país.

21.15 - Sunnial
Empresa sòlida i de referència del sector dels protectors solars que amb innovació, esforç i dedicació revolucioni (facilitant) la forma de protegir les persones de la radiació solar.

Dimecres, 28 de novembre de 2018

18.00 - Principium
Coques de recapte saboroses i sanes.

19.00 - Prometheus
Fabricació i venda de bicicletes de fibra de carboni i grafè.

20.00 - Snail Moto-Bike
Productes i serveis de seguretat i vigilància remota de vehicles de dues rodes. Especialitzada en solucions integrals per a la protecció dels mateixos, oferint un servei liderat per personal eficient i en constant procés d'innovació tecnològica, permetent la seva tranquil·litat, satisfacció i confiança.

21.00 - Mardebó
Peix de proximitat, d'alta qualitat i congelat amb aigua de mar.