«El director de Màrqueting i Comunicació d’SA Damm inaugura la 22a edició de l’MBA de la URV»

Durant l’acte es va fer el lliurament del Premi Messer al millor estudiant i un reconeixement al millor projecte de la 19a edició de l’MBA de la URV.

«Ves a fer el que no fa el teu competidor», va destacar Jaume Alemany en la conferència que va impartir en l’acte inaugural d’una 22a edició amb èxit de matriculats.

Amb una sala plena de gom a gom va començar l’acte inaugural de la 22a edició del Màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA) de la URV, amb la conferència de Jaume Alemany, director de Màrqueting i Comunicació d’SA Damm.

Jaume Alemany,
director de Màrqueting i Comunicació d’SA Damm

Amb el títol «Estratègia de màrqueting de Damm: aprenentatges», Alemany va explicar la història de l’empresa i com va néixer el concepte mediterràniament. Amb una lliçó magistral va exposar la importància d’establir l’estratègia d’una marca i què és el que s’ha de tenir en compte a l’hora de fer-ho.

Després de fer un repàs de les diferents campanyes que la seva empresa ha dut a terme, també va destacar la importància dels patrocinis i de tenir clar quin és el retorn que esperem rebre amb cada un d’ells i dels valors als que vols que t’associïn. Un dels que va destacar va ser precisament el patrocini del Concurs de Castells que va tenir lloc aquest passat cap de setmana a Tarragona. Els assistents van gaudir d’una gran classe magistral de màrqueting de la mà d’un gran professional que es va mostrar sincer i directe.

D’esquerra a dreta: Jaume Alemany,
director de Màrqueting i Comunicació d’SA Damm,
Carlos Gracia, alumne de la 19a edició MBA-URV,
Joan Ramon Alabart, director de l’MBA-URV,
Cristina Ramon, alumna de la 19a edició MBA-URV,
Luis García, alumne de la 19a edició MBA-URV,
Marion Riedel, responsable de Comunicació
i Màrqueting de Messer Ibérica i
Rubén Folgado, director tècnic
de Messer Ibérica.

Al finalitzar la conferència, es va fer el lliurament del Premi Messer al millor estudiant de la 19a edició a Carlos Gracia. A més, també es va fer un reconeixement al millor projecte de la 19a edició a l’equip de @Home composat per Luis García, Carlos Gracia, Cristina Ramon i Blanca Salgado.

Èxit de matriculats a la 22a edició.

La 22a edició de l’MBA de la URV va començar el dilluns 5 de setembre amb 33 estudiants, una de les participacions més elevades dels darrers anys. Els estudiants d’aquesta edició tenen una mitjana d’edat de 33 anys i 11 anys de mitjana d’experiència laboral. El 52% provenen de la indústria mentre que el 48% ho fan del sector serveis. Pel que fa a la distribució per rols, el 64% són empresaris i directius, el 18% tècnics, el 15% successors a l’empresa familiar i el 3% emprenedors.