«L'Alumni MBA-URV visita IKEA Valls»

Molt bona acollida entre la comunitat MBA-URV de l’organització de la visita als centres de distribució i d’emmagatzematge d’IKEA a Valls, organitzada per l’Associació d’Exalumnes i Amics de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili.

Un total de 15 persones han pogut visitar les instal·lacions que té IKEA a Valls, aquest dimecres 16 d’octubre. Durant les 3 hores que ha durat la visita, han pogut conèixer com funcionen aquests centres de la mà dels seus responsables: Esteban Sanz, responsable de Qualitat; Òscar Alsina, director d’Operacions del centre de distribució Valls 1 i Jaume Escoté, director d’Operacions del centre de distribució Valls 2 i exalumne de la 1a edició de l’MBA-URV.

La visita ha estat molt positiva, no només per tal de conèixer les instal·lacions de l’empresa, sinó per l’intercanvi de coneixements de logística que han pogut realitzar els assistents amb els responsables que els han acompanyat.

Atès que moltes persones van mostrar interès en la visita i s’han quedat en llista d’espera, es gestionarà la programació d’una segona per al proper 2017. Des d’aquí el més sincer agraïment a la bona predisposició per part de l’equip d’IKEA Valls.