«Els alumnes de la 21a edició visiten Lear Corporation»

Nova visita dels alumnes de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili a Lear Corporation a Valls. Els alumnes de la 21a edició van visitar les seves instal·lacions aquest dimecres 23 de novembre, conjuntament amb el coordinador i els professors del mòdul d’Operacions i Logística. Aquesta visita ajuda a consolidar i aprofundir en els coneixements adquirits en aquest mòdul.

Després de l’explicació introductòria sobre l’empresa que va fer Alberto Tocco, Director Quality & CI Europe and Africa, Xavier Secall, Director Mechanical Engineering & Validation Lab. (exalumne 2a edició MBA-URV) i Raul Ripoll, Plant Manager ens van fer una interessant visita per les diferents instal·lacions de l’empresa.

Aquesta visita, que ja és el segon any que es realitza, és fruit de la bona col·laboració amb l’empresa Lear Corporation, que va passar a ser partner de l’MBA-URV el 2015.