«La figura del tutor del projecte s'incorpora a la 23a edició»

Aquest 2018 s’ha incorporat la figura del Tutor del Projecte a la 23a edició de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili. Ferran Díaz de Argandoña, exalumne de la 14a edició de l’MBA-URV, ha estat el professional escollit per desenvolupar aquest nou rol.

Ferran, emprenedor d’èxit, que actualment és CEO d’EVICERTIA (Evidencias Certificadas) a l’Amèrica Llatina, té una àmplia experiència en la direcció i gestió integral d’empreses. Gran coneixedor de mercats i desenvolupament de diferents negocis a l’Amèrica Llatina, també és consultor de negocis i d’acceleració d’empreses. A més, és consultor internacional en tecnologies de la informació i té una àmplia experiència en Project Management i en la integració d’equips multidisciplinars.

La funció del tutor del projecte és la d’acompanyar durant tot l’MBA als equips de projecte amb el propòsit de promoure la creativitat i la innovació i facilitar que els projectes s’aproximin el màxim possible a la realitat.

A més, Ferran Díaz de Argandoña també és el coordinador del nou mòdul d’Emprenedoria de l’MBA de la URV.