Xavier Arnavat Carballido
  • Llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació. UB. Universitat de Barcelona.

  • Col·legiat núm. 15.112 del Col·legi de Periodistes de Catalunya.

  • Col·legiat núm. 781 del Col·legi de Publicistes i Relacions Públiques de Catalunya.

  • Consultor de màrqueting i comunicació (XAC marketing & comunicació).

  • Professor Associat a la Facultat d'Economia i Empresa de la URV.

  • Assessor de comunicació del Complex Industrial de REPSOL a Tarragona.

Titulacions:

  • Màster en comunicació institucional i política. Universidad Carlos III i Escuela de Unidad Editorial (2012-2013).

  • Curs Superior de Formació Empresarial en Publicitat. EADA. Escola d'Alta Direcció i Administració.

  • Programa de Direcció i Gestió en Marketing. ESADE. Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses.

  • El Màrqueting a les Empreses Distribuïdores, ESADE. Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses.

  • Programa de Direcció de Projectes.  EADA. Escola d'Alta Direcció i Administració.

  • Postgrau de comunicació: construcció del discurs polític. UAB. Universitat Autònoma de Barcelona.

Experiència professional:

  • Executiu de comptes a SACSA (Serveis Alternatius de Comunicació SA).

  • Director de publicitat a AO (General de Comunicació & Creativitat SL).

  • Director creatiu i de comptes  a ABandA (Arnavat, Bayona & Associats SL).

  • Director de màrqueting d'Òptica Salas.

  • Assessor a la Subdelegació del Govern a Tarragona.

Experiència docent:

  • Professor Associat (Docència de matèries de l'especialitat de màrqueting i comunicació).

  • Professor col·laborador al Màster en Direcció d'Empreses (MBA). Univesitat de Girona (UdG).

  • Professor col·laborador al Màster en Gestió d'Empreses (MBA). FURV. URV Universitat Rovira i Virgili. Tarragona.

  • Professor col·laborador en diversos Màsters i Postgraus de la Universitat de Girona (UdG).

  • Professor col·laborador en diversos Màsters i Postgraus de la Universitat Rovira i Virgili.

Publicacions:

  • Arnavat, Albert i Arnavat, Xavier: “La publicitat d’OPTICA SALAS: un exemple de modernitat i eficàcia” a OPTICA SALAS. Del segle XIX AL XXI. Passió per l’òptica. Reus, 2002.

  • VVAA: “Introducció al màrqueting”. Autor del Capítol X. “La política de comunicació en màrqueting”. ISBN 84-8424-104-1

  • Arnavat, Xavier i Gené, Jaume: “Proposta de Pla de Dinamització per a la Part Alta de Tarragona”. Tarragona, 2009. ISBN 978-84-937216-2-6