Josep M. Capella Oliva

Titulacions:

  • Llicenciat en Ciències Empresarials per l'Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses (ESADE), Barcelona.

  • Màster en Direcció i Administració d'Empreses (MBA) per l'Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses (ESADE), Barcelona. Especialitat: Màrqueting.

Experiència professional:

  • Emprenedor. Consultor en Màrqueting tradicional i digital. Especialitzat en el sector turístic.

  • Responsable del Departament de Màrqueting i Estratègies de Venta en Cambrils Park Resort & Camping Resort Sangulí Salou. (2013 – 2015)

  • Assessor Independient en Projectes de Màrqueting i Xarxes Socials. (Març 2006 – Juliol 2013)

  • Consultor Marketing de TEA CEGOS CONSULTUR. Responsable dels Projectes de Màrqueting Turístic. (Març 2001 – Març 2006)

  • ACTIVA ONLINE. Agència de publicitat interactiva. Responsable de Màrqueting i estratègies web. (2000-2001)

  • UNIVERSAL STUDIOS PORT AVENTURA. Departament de Màrqueting. Brand Manager Nacional. (2000)

  • NUTREXPA, S.A. Product Manager- Brand Manager. (1994 – 1999)

  • LANCASTER GROUP S.A. Sector Cosmètica Selectiva. Assistant a Brand Manager. Departament de Màrqueting. (1993-1994)

  • COOB '92. Jocs Olímpics Barcelona '92. Responsable àrea alimentació Unitat Piscines Municipals de Montjuïch. (1992)

Altres:

  • Col·laborador extern en el llibre “Innovar para ganar” de Fernando Trías de Bes/ Philip Kotler. Empresa Activa. (Desembre 2010)

  • Proposta de Línees de Negoci per a l'explotació de la Masía Can Vilarosal (Vallès Oriental). CETT Consultors. (Setembre 2006)

  • Proposta de Pla de Llançament d'un Producte Turístic Solidari a Kenya. Fundación África Digna. (Maig 2006)

Publicacions:

  • Webs y Estrategias de Marketing. Monográfico: análisis de las estrategias de marketing de 8 empresas turísticas a través de sus websites. (Editur Nº 2.157). (Juliol 2001)

  • Estrategias de Marketing en Internet. Revista Hostelería y Turismo: I & H Magazine. 12 artículos. (Abril 2002 - Maig 2003)