PER QUÈ ESCOLLIR L'MBA DE LA URV?

Els avantatges de l’MBA-URV respecte a d’altres programes són els següents:

1. Un programa innovador, alineat amb els models d’excel·lència en la gestió.

Des del 1995, hem anant millorant constantment els continguts de l’MBA per assegurar la seva practicitat en l’empresa. Canvis que van des de com preparar presentacions orals més eficaces fins ajudar a descobrir els talents dels nostres estudiants per què puguin ser millors líders. A més, l’any 2000 vàrem introduir el Model EFQM d’Excel·lència, allò que fan les organitzacions excel·lents, com marc de referència per ajudar-nos a seleccionar els continguts de l’MBA i com base de disseny dels sistemes de gestió de les organitzacions que són objecte del projecte que porten a terme els estudiants. L’aplicació del Model EFQM d’Excel·lència facilita als nostres estudiants el desenvolupament d’una visió global i sistèmica de la gestió en qualsevol tipus d’organització.

Joan Puig
FOTO: David Oliete / www.davidoliete.com

Joan Puig, professor de Presentacions Zen
Senior Functional Manager a BASF

«Transmetre i compartir les nostres idees i iniciatives comporta donar el millor de nosaltres mateixos, allò que creiem i sentim... Només així podrem implicar al nostre projecte a qui ens escolta».

2. Un aprenentatge experiencial basat en el projecte.

Els nostres estudiants plantegen una idea de negoci a l’inici de l’MBA i treballen en ella al llarg dels dos anys que dura el programa. L’aplicació i integració del coneixement adquirit en les diferents assignatures en un problema real i, per tant, obert, amb multitud de possibles solucions, fa que l’aprenentatge dels nostres estudiants sigui molt més efectiu i que, a més, la seva autoconfiança augmenti significativament. Al mateix temps, els nostres estudiants tenen d’exercitar el nivell superior de les operacions cognitives: la síntesi. La síntesi és més complexa que l’anàlisi, al qual es fonamenta el mètode del cas. Els nostres estudiants practiquen, quasi imperceptiblement, aquest nivell cognitiu superior que els permet desenvolupar la seva capacitat de lideratge. Els líders creen, no només analitzen.

3. Un professorat compromès amb el teu èxit.

El nostre professorat es caracteritza pel seu rigor intel·lectual, la seva experiència en els seus respectius camps, la seva capacitat docent i, sobretot, la seva vocació de servei. De fet, en la realització del projecte, els nostres professors assumeixen el rol de consultors de projectes empresarials ja existents o que estan en procés de gestació.

4. Un mòdul de Lideratge a l’avantguarda.

En línia amb el Model EFQM d’Excel·lència, el primer criteri del qual és el lideratge, el programa MBA-URV inclou un mòdul de Lideratge d’última generació per a que puguis desenvolupar adequadament la teva capacitat per dirigir equips i organitzacions.

5. L’excel·lència també està als detalls.

• Conciliació amb la vida familiar i laboral dels nostres estudiants. Som un programa a temps parcial que s’imparteix les tardes de dos dies laborables (excloent els divendres) de 18 a 22 h. Pensem que els nostres estudiants deuen disposar lliurement del seu temps durant els caps de setmana.

• Amparo y Claudio
    FOTO: David Oliete / www.davidoliete.com

Amparo Giner, 20a edició MBA-URV
    Operations Trainer a TECNATOM

Claudio Nicolino, 20a edició MBA-URV
    Project Manager a ENEL

«Fer un MBA en parella i, a més, tenir un fill, és, sense dubte, un gran repte. L’MBA-URV ens facilita trobar un equilibri entre la vida familiar, professional i acadèmica».

• El preu de la matrícula. Rebem queixes fins i tot dels nostres propis estudiants sobre el preu: «és barat pel valor aportat», ens diuen. Un bon programa no té per què tenir un preu prohibitiu. No volem que aquest sigui una barrera d’entrada per a aquelles persones que vulguin cursar un MBA.

• Fàcil accés a les nostres instal·lacions. Localització estratègica.

• A 1 h de Barcelona.
    • A 45’ de Tortosa.
    • A 1 h de Lleida.

• Pàrquing a disposició dels nostres estudiants.