Gené Albesa, Jaume

Titulacions:

  • Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Universitat de Barcelona.

  • Doctor en Administració i Direcció d'Empreses, Universitat Rovira i Virgili.

Experiència professional:

  • Professor titular d'escola universitària. Àrea de comercialització i investigació de mercats. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili. Impartint les assignatures: Fonaments de Marketing, Gestió de Marketing, Marketing Turístic, Gestió Comercial Internacional, Marketing Immobiliari.

  • Professor al Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA) de la Universitat Rovira i Virgili.

  • Professor al Màster en Gestió d'Empreses Turístiques: Hostatje, Restauració i Oci. Universitat Rovira i Virgili.

  • Professor del curs de doctorat de les Facultats de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Girona. Assignatura impartida: Marketing Relacional: un nou paradigma.

  • Director del projecte de recerca "Promoció turística de la Costa Daurada" per a la Fundació d'Estudis Turístics de la Costa Daurada.

  • Director de la Jornada de Comerç Electrònic a la Facultat de Ciències Econòmiques de la Universitat Rovira i Virgili. Desembre 2000.

  • Director de la III Trobada d'Economia de les Comarques de l'Ebre. "La internacionalització de l'empresa". Abril 2000.

  • Director del curs de Gestió Comercial Internacional. Organitzat conjuntament per la Fundació Privada Reddis i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili. Març 1998.

  • Director de l'Escola Universitària de Ciències Empresarials Dr. Manyà centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili. Octubre 1999 - Febrer 2001.

  • Membre del Claustre Universitari en representació del col.lectiu del personal acadèmic del departament de gestió d'empreses.

  • Activitat professional en diferents empreses.

Publicacions:

  • Llibres

    • Elementos prácticos para la gestión de empresas
      Autores: Gil, A.M.; Gené, J.; Lorenzana, T.
      Data de publicació: 1994.
      Editorial: Ariel. Barcelona.
      ISBN: 84-344-2096-1.

    • Proposta de Pla de Dinamització Comercial per la Part Alta de la ciutat de Tarragona
      Data de publicació: 2010.
      Editorial: Ajuntament de Tarragona
      ISBN-13: 978-84-937216-2-6.

  • Capítols de llibre

    • El procès de Marketing
      Data de publicació: 2011
      Editorial: Publicacions URV. Col·lecció EINA.
      ISBN 84-8424-104-1.

  • Articles

    • Interaction Channel Choice in a Multichannel Environment, an Empirical Study
      Revista: International Journal of Bank Marketing, vol. 25, núm. 7
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: Octubre 2007.

    • Entorno multicanal e Investigación de mercados.
      Revista: Investigación y Marketing, núm. 94
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: Maig 2007.

    • Construcción de una tipología y caracterización. Aplicación a los turistas de la costa dorada.
      Revista: Investigación y Marketing, núm. 74
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: Març 2002.

    • Entorno primario y control en el canal de distribución
      Revista: Esic Market, núm, 117
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: 2004

    • Marketing Multicanal: Sinergias y riesgos
      Revista: Alta Dirección, núm. 255/256
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: Desembre 2007.

    • Influencia de las nuevas tecnologías en el marketing de retención
      Revista: Esic Market, núm. 114
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: Maig - Agost 2003.

    • Marketing Interactivo e Internet
      Revista: Alta Dirección, núm. 226
      Autors: Gené, J., Arias, M.
      Data de publicació: 2002

    • Marketing relacional, nuevas tecnologías de la comunicación y sistema de información de marketing
      Revista: Alta Dirección, núm. 237
      Autor: Gené, J.
      Data de publicació: 2004

    • Perspectivas teóricas sobre la digitalización de las organizaciones
      Revista: Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 9
      Autors: Arias, M. y Gené, J.
      Data de publicació: 2003