A qui va dirigit l’MBA de la URV?

L’MBA, Màster en Direcció i Gestió d’Empreses, de la Universitat Rovira i Virgili és un màster generalista, de desenvolupament de carrera professional, adreçat a persones amb una experiència laboral àmplia i significativa.

L’MBA, que aquest any compleix 20 anys, iniciarà la seva 21a edició el proper 1 de setembre.

Les motivacions de cada alumne per a cursar un MBA són diferents, però la clara vocació que té aquest màster són:

1. Millorar les competències personals i professionals dels seus estudiants, per tal d’assolir llocs de màxima responsabilitat a les organitzacions.

2. Ajudar els empresaris a millorar la gestió de l’empresa i a optimitzar els recursos, adaptant-se al moment actual.

3. Animar als emprenedors i formar-los per tal que puguin portar a la realitat el seu projecte.

Durant tot l’MBA, es fa recalcament en el Lideratge Estratègic i Emprenedor. I la seva orientació és eminentment pràctica i professional.

Si estàs interessat en cursar el nostre MBA o simplement vols més informació, et pots posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 977 55 86 02 o del correu electrònic mba@fundacio.urv.cat