Èxit de participació a la sessió de formació de Linkedin

Moment de la sessió. Foto d'ALUMNI MBA-URV.

Moment de la sessió. Foto d’ALUMNI MBA-URV.

L’Associació d’Exalumnes i Amics de l’MBA de la URV va organitzar una sessió de formació de Linkedin, «SER i ESTAR a Linkedin», el passat 25 de maig.

Linkedin actualment és una de les xarxes més utilitzades pels professionals, ja sigui per buscar feina o per a fer contactes a nivell empresarial. De fet, és una de les xarxes on hi tenen més presència els membres de la comunitat ALUMNI MBA-URV. Per aquest motiu, es va creure oportú organitzar aquesta sessió de 3 h de durada, per tal de conèixer que ha de tenir un bon perfil de Linkedin i les diferents eines que hi podem utilitzar.

El curs va ser impartit per Manel Macià, director de Talentia Gestió, i per Pia Prat, directora de la Veu de la Noia.

Atès que la sessió estava enfocada per a un grup reduït (10 persones) i que va tenir una molt bona acollida, finalment es va organitzar una nova sessió el dimarts 30 de maig.

L’associació anunciarà en breu les properes activitats de formació per al curs 2016-2017.