Gran èxit del Sopar Anual Alumni MBA-URV 2015

Èxit de participació al sopar anual de l’ALUMNI de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili, que va tenir lloc el passat 16 d’octubre al Club Nàutic de Salou.

aefaergregreg

Moment de la xerrada col·loqui realitzada per Jospe Maria Capella.

Aquest any vam estrenar un nou format, programant una xerrada col·loqui a les 20 h que portà per títol «Estratègies per a combinar màrqueting digital i màrqueting tradicional: casos pràctics». La xerrada, que va ser pronunciada per Josep Maria Capella, professor de l’assignatura Digital Marketing de l’MBA de la URV i responsable de Màrqueting i Estratègies de Venda a «Cambrils Park Resort & Càmping Resort Sangulí Salou», va permetre als assistents conèixer de més a prop la importància que té el màrqueting digital avui en dia i els punts clau a tenir en compte.

Cristina Subirana, presidenta ALUMNI MBA-URV dirigint unes paraules als assistents.

Posteriorment, a l’hora del còctel, vam poder tastar un nou vi d’aperitiu que està en fase d’elaboració, fruit d’un projecte que estan fent un equip d’alumnes de la 20a edició de l’MBA de la URV. Aquest projectte, que porta per nom «Vitta», ens el van presentar dos dels components de l’equip, Vicenç Ferré i Sergi Orrit. Tots els que el vam tastar, vam poder omplir un qüestionari que ajudarà a aquest equip de projecte a millorar aquest nou producte que estan «dissenyant».

DSCF5332Durant el sopar, dos alumnes de la 20a edició, Miquel Antolín i Mireia Trepat, també ens van presentar un projecte personal que estan tirant endavant i que porta per nom «Freshly Cosmetics». Ens van demanar suport per una campanya de crowfunding, que estaven duent a terme durant aquest mes de novembre, a la plataforma «Kickstarter».

Sensació general d’haver passat una bona estona, en bona companyia, fusionant formació, networking i gastronomia. Ja estem esperant el de l’any vinent!