“Hi ha vida després de l’MBA!”

Conferència de cloenda de la 19a edició a càrrec de Pere Marc Franquet, Manufacturing Excellence Manager a SCA Site Valls.

Aquest és el títol de la conferència de cloenda de la 19a edició de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili, que va impartir Pere Marc Franquet, Manufacturing Excellence Manager a SCA Site Valls i professor de Lean Manufacturing a l’MBA-URV, el passat 18 de juny.

Franquet, exalumne de la 13a edició de l’MBA-URV, va explicar que el punt d’inflexió en la seva carrera professional va ser cursar l’MBA pels següents motius:

1. Perquè va poder conèixer les diferents àrees d’una empresa, i per tant, el fet d’entendre-les li va permetre prendre millors decisions des del seu lloc de treball.
2. Perquè li va permetre fer un salt qualitatiu en la seva carrera professional.
3. Perquè li va donar l’autoconfiança per a poder afrontar amb garantia els futurs reptes que se li presentessin.

Durant la conferència, va explicar la importància de construir la teva pròpia carrera professional, és a dir, pensar en quina empresa t’agradaria treballar i el lloc de treball que t’agradaria exercir. És fonamental saber cap a on vols anar.

També va remarcar la importància d’assaborir les fites que anem aconseguint: valorem-les.

Finalment va incidir en la importància de posar en valor tot l’actiu que tenim a la comunitat MBA-URV: som una família d’unes 600 persones.

D'esquerra a dreta: Pere Marc Franquet, exalumne 13a edició; Joan Ramon Alabart, director de l'MBA URV; Cristina Subirana, presidenta de l'ALUMNI MBA URV

D’esquerra a dreta: Pere Marc Franquet, exalumne 13a edició MBA URV; Joan Ramon Alabart, director de l’MBA URV; Cristina Subirana, presidenta de l’ALUMNI MBA URV.

En aquest punt hi va fer una especial incidència Cristina Subirana, presidenta de l’ALUMNI MBA-URV, que va convidar als assistents a participar a les activitats que organitza l’associació d’exalumnes.

Joan Ramon Alabart, director de l’MBA-URV, va tancar l’acte felicitant a la trentena d’alumnes de la 19a edició que han finalitzat el 2n curs de l’MBA-URV i que ara només estan pendents de presentar el projecte d’empresa que han anat desenvolupant durant aquest dos anys de màster.