Premis al millor expedient i projecte de la 18a edició de l’MBA de la URV

D'esquerra a dreta: Rubén Folgado, Álvaro Vidal i Marion Riedel.

D’esquerra a dreta: Rubén Folgado, Álvaro Vidal i Marion Riedel.

Dins del marc de la conferència inaugural de la 21a edició de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili, el passat 22 d’octubre, s’ha fet el lliurament dels premis al millor expedient acadèmic, premi promogut pel fabricant de gasos industrials Messer Ibérica i del premi al millor projecte, ambdós premis corresponents a la 18a edició.

El premi al millor expedient acadèmic ha estat per Álvaro Vidal i li han fet entrega Rubén Folgado, director tècnic de Messer Ibérica i exalumne de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili i Marion Riedel, responsable de Comunicació i Màrqueting de Messer Ibérica.

D'esquerra a dreta: , Joan Ramon Alabart, Álvaro Vidal, Mª José Sarrion i Daniel Asensio.

D’esquerra a dreta: Joan Ramon Alabart, Álvaro Vidal, Mª José Sarrion i Daniel Asensio.

Pel que fa al premi al millor projecte, ha estat per l’equip format per Daniel Asensio, José Antonio Díaz, Edward Rimy Guzmán, María José Sarrión i Álvaro Vidal. Han fet l’entrega dels guardons Joan Ramon Alabart, director de l’MBA de la URV; Xavier Borràs, coordinador del mòdul de Finances Empresarials de l’MBA-URV i Borja Arrizabalaga, coordinador del mòdul d’Organizational Effectiveness de l’MBA-URV.

El projecte desenvolupat per l’equip guanyador és diu «Munani» i es tracta d’una empresa de processat i comercialització d’aliments precuinats de quinoa al mercat espanyol.