Promoció de Josep Maria Pàmies (5a edició MBA-URV)

Josep Maria Pàmies, Business Transformation Manager - Industrial Program Lead a Equatorial Coca-Cola Bottling.

Josep Maria Pàmies, Business Transformation Manager – Industrial Program Lead a Equatorial Coca-Cola Bottling.

Josep Maria Pàmies, exalumne de la 5a edició de l’MBA de la Universitat Rovira i Virgili, ha promocionat el passat 1 d’octubre a l’empresa en la que treballa: Equatorial Coca-Cola Bottling.

Anteriorment tenia la posició de Maintenance Development Coordinator per a les 12 plantes embotelladores que té el grup a l’Àfrica i desenvolupava la implantació dels projectes d’excel·lència de manteniment i d’excel·lència d’operacions de la companyia.

Actualment és el Business Transformation Manager – Industrial Program Lead i se n’encarrega de la Business Transformation Office. Entre les seves noves responsabilitats està la gestió i planificació dels projectes